Vásárlási tájékoztató

Minden terméknek külön adatlapja van, melyen megtalálhatók az adott termékre vonatkozó alapvető információk. Az adatlap a webáruház menüpontból, az adott bor képére kattintva érhető el. Fontos, hogy az adatlapon található termékfotó csak illusztráció, a termék pontos adatait (megnevezés, évjárat, stb.) szövegesen közöljük.
Mindig jóhiszeműen járunk el és törekszünk arra, hogy minden, az oldalon található információ aktuális és pontos legyen. Ha mégis hibát észlel, kérjük, jelezze nekünk, hogy javíthassuk!
Kérjük, hogy amennyiben a webáruházban található bármely termékkel kapcsolatban a közölteknél több információra van szüksége vagy bármilyen kérdése felmerül, a vásárlás előtt vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén.
A vételár mindig az adatlapon, a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely tartalmazza a mindenkori általános forgalmi adót (ÁFÁ-t).

  • Elérhetőségeink

Bejegyzett címe: 9730, Kőszeg, Deák Ferenc utca 3/D
Telephely: 9725 Kőszegdoroszló, HRSZ.: 1786/1
Vállalkozó: Kampits Ernő
Telefonszám: +36208248862
E-mail címe: info@kampitspince.hu
Adószám: 74584756-1-38
Számlavezető Bank: OTP Bank Nyrt.
Bankszámlaszám: 11773470-30093605
Működési engedély száma: HU0221090400

  • Megrendelés

A megrendelés leadására a Webáruházban a „kosár” használatával van lehetőség. A webáruház menüpontban a kiválasztott termék képére kattintva érheti el az adott termék adatlapját és az itt található „KOSÁRBA” gombra kattintva teheti a terméket a kosárba.
A kosár tartalmának módosítására a „Kosár” menüpont alatt van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, a termékek törölhetők a kosárból, illetve a „VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA” gombra vagy a „Boraink” menüpontra kattintva további termékek helyezhetők a kosárba.
A kosár összeállításánál kérjük, vegye figyelembe, hogy házhoz szállítás esetén a borokat 6 palackos kartondobozokba csomagoljuk, ezért a megrendelt palackok számának hattal oszthatónak kell lennie. Személyes átvétel esetén nincs minimum rendelési mennyiség.
Amennyiben a kosár tartalmát véglegesíti, a „RENDELÉS LEADÁSA” gombra történő kattintást követően
– válassza ki az átvételi módot
– majd adja meg a szükséges adatokat
Az adatok megadása után a „TOVÁBB” gombra kattintva jelenik meg a vásárlás adatait összegző oldal („Rendelés ellenőrzése”), ahol még egyszer ellenőrizheti és szabadon módosíthatja rendelésadatait.

  • Átvételi módok

A borokat átveheti személyesen a megrendelést követő munkanaptól két héten belül nyitvatartási időben az alábbi címen:
9725 Kőszegdoroszló, Pogány-hegy HRSZ 1786/1
A személyes átvétel díjtalan. Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a csomagot két hétig nem veszi át, megrendelését töröljük. Megértését köszönjük.

A borokat kérheti házhoz szállítással is, de kérjük, vegye figyelembe, hogy külföldre nem szállítunk, így csak magyarországi szállítási címet tudunk elfogadni.
A szállításhoz a borokat 6 palackos kartondobozokba csomagoljuk, ezért a megrendelt palackok számának hattal oszthatónak kell lennie.  Kérjük, a kosár összeállításánál vegye ezt figyelembe.
A házhoz szállítást a GLS futárszolgálat  végzi.
Minden munkanapon az előző munkanap délelőtt 9 órától aznap délelőtt 9 óráig beérkezett megrendeléseket összekészítjük és átadjuk a DPD-nek, ők pedig a szokásos eljárásmenetben az átvételt követő munkanapon kézbesítik Önnek a csomagot.
A kézbesítés időpontjáról a futárszolgálat a megadott e-mail címre külön e-mail értesítőt küld, melyben szerepel:
– küldemény azonosítószáma(i) és
– a GLS ügyfélszolgálatának elérhetőségei, melyeken információt kaphat a csomagról és módosíthatja a kiszállítás paramétereit.
A kézbesítés napján a GLS még egy e-mailt küld, melyben megadnak egy egyórás idősávot, amikor a kézbesítés várható. Ezért is fontos, hogy az e-mail címét pontosan adja meg!

Kérjük, vegye figyelembe, hogy törékeny áruról van szó, így szerencsére csak nagyon ritkán, de előfordul töréskár. Ilyenkor a kiszállítás hosszabb időt vehet igénybe. Ha csak egyetlen palack is megsérül, a futárszolgálat az egész küldeményt visszahozza hozzánk és mi újra összekészítjük és feladjuk azt. Ez Önnek semmilyen plusz költséggel nem jár, de a hiba észleléséhez és az újraküldéshez időre van szükségünk. Megértését köszönjük!
A házhoz szállítás díja Kőszeg és Szombathely esetén ingyenes, egyébként az ország egész területén a megrendelt borok mennyiségétől függnek.

  • A megrendelő adatai, regisztráció

A megrendeléshez a következő adatokat kell megadni:
– Név (Magánszemély megrendelő, céges megrendelés esetén a megrendelés feladója, illetve a kontaktszemély, akit a megrendeléssel kapcsolatos egyeztetés céljából kereshetünk, ha szükséges.)
– Cégnév (Céges megrendelésnél.)
– Telefonszám (Ezen a telefonszámon keressük mi is, ha a rendeléssel kapcsolatban egyeztetés szükséges, illetve a futárszolgálatnak is ezt a számot továbbítjuk a kiszállítással kapcsolatos egyeztetés céljára, ezért fontos, hogy olyan számot adjon meg, amin elérhetjük. Kérjük, a +363012345678 formátumot használd. Köszönjük!)
– Email cím (Erre a címre küldjük az automatikus visszaigazolást a megrendelésről és a futárszolgálat is ide küldi az email értesítőt a kiszállítás napjáról és idejéről, ezért nagyon fontos, hogy pontosan adja meg és a megrendelést követően figyelje a postafiókot.)
– Számlázási cím (A számlát erre a címre állítjuk ki.)
– Szállítási cím (A cím, amelyre a kiszállítást szeretné kérni.)

A megjegyzés rovatba írhatja a csomagot összeállító munkatársainknak illetve a kiszállítást végző futárnak szóló kéréseket, üzeneteket. Kérjük, utóbbi esetben vegye figyelembe, hogy a futárszolgálatnak maximum 40 karakter hosszúságú üzenetet tudunk továbbítani.

Amint látja, csak olyan adatokat kérünk, melyekre a megrendelés teljesítéséhez szükség van. Kérünk, ezeket pontosan adja meg, hogy a pontatlan adatokból származó hibákat, kellemetlenségeket elkerülhessük.
Az adatokat csak a megrendelés teljesítésének érdekében és mindig bizalmasan, a weboldalunkon közzétett Adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át.

Az oldalunkon regisztráció nélkül is megnézhet minden információt és adhat le megrendelést.

  • A megrendelés visszaigazolása

A megrendelésről a megadott e-mail címre automatikus visszaigazolást küldünk, melyen szerepel a megrendelés minden fontos részlete.
Kérjük, amennyiben az automatikus e-mail visszaigazolást nem kapja meg, ellenőrizze, hogy levelezőprogram nem sorolta-e véletlenül a promóció vagy a spam mappába a levelünket és ha ott sem található meg, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén, hogy a megrendelés beérkezését ellenőrizni tudjuk! (Ha nem kap visszaigazolást, annak lehet az az oka, hogy maga a megrendelés valamilyen okból nem érkezett be hozzánk, de az is előfordulhat, hogy mi megkaptuk a megrendelést, csak Önhöz nem jutott el a visszaigazolás.) Kérjük, a visszaigazolót a megrendelés teljesítéséig őrizze meg.

  • A megrendelés módosítása, lemondása

Személyes átvétel esetén a megrendelést egészen a csomag átvételéig szabadon módosíthatja, illetve törölheti. Kérjük, ha úgy dönt, hogy mégsem jön a csomagért, azt jelezze nekünk, hogy a megrendelést törölni tudjuk! Köszönjük.

Házhoz szállítás esetén a futárszolgálatnak történő átadást követően a megrendelés adatainak módosítására már nincs lehetőségünk. A csomag átvételéről a futárszolgálat e-mail értesítőt küld a megadott e-mail címre. Ebben az értesítőben található a futárszolgálat elérhetőségeit, melyen jelezheti feléjük, ha a szállítási címet vagy a kiszállítás dátumát módosítani szeretné.

Ha a borok átvételét követően azt tapasztalja, hogy nem a visszaigazolásnak megfelelően teljesítettük megrendelésedet, kérjük, jelezd nekünk elérhetőségeink valamelyikén, hogy a hibát orvosolhassuk.

  • A vásárlástól való elállás

A vásárlástól a termékek átvételét követően 14 napig indoklás nélkül elállhat. Ezt a szándékodat az elérhetőségeink valamelyikén egyértelműen kell jelezni. A szándék jelzésétől 14 nap áll rendelkezésedre, hogy a megvásárolt borokat bontatlan állapotban visszajuttassa hozzánk. Felhívjuk figyelmét, hogy a termékek visszaszállításának költsége ebben az esetben a vásárlót terheli. Amint a termék visszaérkezett hozzánk, mi az eredeti fizetési móddal megegyező formában (készpénzes fizetés esetén postai utalvánnyal) visszatérítjük Önnek a vásárlás összegét.