Szállítás és fizetés

.

.

ÁTVÉTEL A PINCÉSZETNÉL minden esetben INGYENES

Amennyiben úgy dönt, hogy a megrendelt termékeket közvetlenül pincészetünknél (9725 Kőszegdoroszló, Pogányok Szőlőhegy 28-29 1786/1 hrsz.) veszi át személyesen, úgy válassza a Pénztár oldalon az „Átvétel a pincészetnél” pontot a szállítási opciók közül. Telephelyünkön történő átvétel esetén Önt nem terheli semmilyen szállítási költség. A megrendelés átvételére ügyfélszolgálatunk hivatalos nyitvatartási ideje alatt (Szerda 14-18h) van lehetőség, ettől eltérő időpontban az átvétel kizárólag előzetes telefonos egyeztetést követően lehetséges. +362082248862

A pincénél történő átvétel esetén megrendelését kiegyenlítheti: készpénzben, átutalással, online bankkártyás fizetéssel (SIMPLEPAY), vagy helyszíni bankkártya használatával.

.

.

KISZÁLLÍTÁS Kőszeg, Szombathely területén – INGYENES

Határidő: Szerda éjfélig történő rendelés esetén minden csütörtökön 10-15 óra között. (ezesetben külön értesítőt küldünk a kézbesítésről) szállítjuk a rendelését.

Kiszállításnál a termék árát rendezheti: online bankkártyával (SIMPLEPAY), készpénzben, utalással, helyszíni bankártya használatával.

.

.

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS FUTÁRSZOLGÁLATTAL

(Kőszeg, Szombathelyen kívül)

.

  • 2600 Ft GLS Futárszolgálat

Fizetési mód: GLS szabályzata szerint. Utánvét esetén készpénz vagy bankkártya.
Határdiő: ÁSZF-ben foglaltak szerint! rendszerint megrendelést követő 3. munkanapon a megrendelőnél van a rendelt termék.

Fizetési mód: Utánvét, Utalás, Online bankkártya (SIMPLEPAY)
Egy küldemény maximális súlya 30 kg. Ezt meghaladó rendelés esetén a szállítás díját egyedileg egyeztetjük.

Amennyiben szállítási módként rendelése feladásakor a szállítási opciók közül a „Házhozszállítás futárral” alternatíva mellett dönt, úgy megrendelését futárszolgálattal juttatjuk el Önhöz. Ez a szállítás Ön számára legkényelmesebb módja, hiszen boraink közvetlenül Önhöz érkeznek. Ha a csomag kiszállítását nem a saját lakcímére, hanem pl. munkahelyi címre kéri, akkor kérjük ügyeljen arra, hogy a pontos szállítási cím tartalmazza a Cég vagy Intézmény nevét is. Amennyiben a csomagot a rendelésén megadott szállítási címen csak meghatározott időintervallumban tudja átvenni, kérjük, hogy a rendeléskor szíveskedjen azt megjegyzésként jelezni.

A rendelt árut a megrendelés leadásától számított legkésőbb 5 munkanapon belül szállítjuk ki.
Az Ön által megadott szállítási adatokat továbbítjuk szerződéses partnerünknek, a GLS futárszolgálatnak, akik az Ön által megadott szállítási címre viszik ki a megrendelt termék(ek)et, ahol azt helyben, személyesen veheti át.
Ha a csomag kiszállítását nem a saját lakcímére, hanem pl. munkahelyi címre kéri, akkor kérjük ügyeljen arra, hogy a pontos szállítási cím tartalmazza a Cég vagy Intézmény nevét is.
A kiszállítást megelőzően e-mailben értesítést küldünk a szállított csomagról.
.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a csomagok kiszállítása munkanapokon 8-17 óra között történik. Hétvégén és munkaszüneti napokon nincs szállítás.
A futárszolgálat a kézbesítést a megadott címen kétszer kísérli meg. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra a futárszolgálat, majd a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. Ekkor lehetőség van telefonon egyeztetni a szállítás időpontját. Ha ez sem vezet eredményre, úgy a futárszolgálat visszahozza a csomagot a feladónak!
.
Kérjük, hogy a csomag átvételénél először győződjön meg róla, hogy az külsőleg sérülésmentes-e, csak ez után írja alá az átvételi elismervényt. Amennyiben sérült csomagolásban érkezett önhöz a csomag, és/vagy a termék sérülését is észleli, az eseményről jegyzőkönyv felvétele kötelező, melyet a kiszállítást végző GLS General Logistics Systems Hungary Kft. munkatársa Önnel együtt készít el a hibás kiszállítással egyidejűleg. Kérjük ilyen esetben ne vegye át a sérült csomagot! A jegyzőkönyv a www.gls.hu weboldal főoldalán a Díjak menüpontból is letölthető.
Kérjük, hogy ilyen esetben haladéktalanul jelezze a problémát ügyfélszolgálatunk felé, hogy azt mielőbb orvosolhassuk.
Telefon: +36208248862
E-mail: info@kampitspince.hu 

FIZETÉSI MÓDOK

BANKI UTALÁS

Internetes megrendelését fizetheti banki átutalással is. Amennyiben ezt a fizetési módot választja, úgy kérjük, hogy megrendelésének ellenértékét az alábbi számlára utalja át. Kérjük, hogy a megrendelés elküldése után elektronikus levélben visszaigazolt rendelési számot tüntesse fel átutalásának „Közlemény” rovatában. A kiszállítás a fizetendő összeg bankszámlánkon történő jóváírását követően történik.

Az átutaláshoz szükséges banki adatok:

  • Kedvezményezett bankja: OTP Bank Nyrt.
  • Kedvezményezett neve: Kampits Ernő
  • Kedvezményezett adószáma: 74584756-1-38
  • Kedvezményezett számlaszáma: 11773470-30093605

.

UTÁNVÉTEL

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az “Utánvétel / Készpénz” fizetési módot. Ebben az esetben az átvételkor Ön a választott szállítási módnak megfelelően a rendelt termékek ellenértékét a kiszállítást végző partner vállalkozás futárának fizeti ki. Az utánvéttel történő fizetési mód Ön számára többletköltséggel nem jár.
.

Online bankkártyás fizetés

  • Simplepay bankkártyás fizetés
    • A fizetési módot a megrendeléskor választhatja ki. A megrendelt tételeket házhozszállításkor készpénzben, átutalással, MobilFizetéssel, és biztonságos online kapcsolaton keresztül – az OTP Bank internetes oldalán – a bank által elfogadott kártyatípusok segítségével is kiegyenlítheti.
      • Elfogadott bankkártyák:
        • MasterCard (dombornyomott)
        • Visa (dombornyomott)
        • American Express (dombornyomott)
        • Electron (nem dombornyomott)

Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.

.
• Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

    • Annak érdekében, hogy biztosítsuk Önt afelől, hogy a tranzakciók lebonyolítása érdekében megadott hitelkártya-információk biztonságban vannak, a szolgáltató a tranzakció lebonyolítása előtt, alatt és után sem számítógépein, sem máshol nem tárolja a megadott hitelkártya-számot. A vásárlás folyamata és a bankkártyás fizetési tranzakció két, teljesen elkülönített rendszerben történik, azaz míg Ön a regisztrációt, termékek kiválasztását, a megrendelés feladását a www.kampitspince.hu weboldalon teszi meg, addig a bankkártyás tranzakció lebonyolítása a OTP üzemeltetésében lévő, biztonságos weboldalon történik meg. A szolgáltató semmilyen körülmények között nem szerez tudomást az Ön hitelkártya-információiról, de az OTP sem kapja meg a szolgáltatótól az Ön – regisztrációkor megadott – személyes adatait (név, cím, telefonszám, e-mail stb.).

.

Melyek a tranzakció lépései?

A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
A fizetéseredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint a Simple rendszere visszairányítja a webáruház oldalára.
Bővebb információ: https://www.simple.hu/Fooldal

.

További információk a bankkártyás fizetésről
Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Mire figyeljen a vásárláskor?
– Olvassa el Webáruházunk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
– Tanulmányozza át a Webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
– Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
– Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
– Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
– Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

.


Mikor veszik le a kártyámról a pénzt?
Amint a Fizetés gombra kattintott, megtörténik a tranzakció, és a kártyája meg lesz terhelve. Erről (amennyiben rendelkezik ilyen szolgáltatással) sms-ben értesül.

Hol találom a CVV kódot?
Ez egy 3 jegyű kód, a bankkártya hátoldalán található.

Mit tehetek ha lejárt a bankkártyám?
A lejárt bankkártya esetén az illetékes bank új kártyát bocsát ki Önnek. Amennyiben ez elmaradt, vegye fel a kapcsolatot bankjával.

Kell regisztrálnom a fizetéshez?
Amennyiben a bankkártyás fizetési módot választja, nem.

További kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal! 

.